Сатып алушы гиді
Электронды түрдегі чек қағаз чекке теңестіріледі. Оның бірдей заңды күші бар. Сіз Sulpak-тың кез келген бөлімшесіне тауарды қайтару немесе электрондық чекпен сервистік қызмет көрсету бойынша жүгінген жағдайда сізде ешқандай қосымша қиындықтар туындамайды. Сіз әрқашан чектерді тексеру қызметін пайдалана аласыз https://consumer.oofd.kz/
1. Sulpak.kz сайтында "Жеке кабинетке" кіріңіз. Барлық тапсырыстарыңыздың (орындалған және орындалмаған) тарихын сақтайтын "Менің тапсырыстарым" бөлімін таңдаңыз.
2. Cізге қажетті тапсырысты басыңыз. Сіздің тапсырысыңыздың тарихы ашылады.
3. Осыдан кейін сіздің алдыңызда терезе ашылады, оның көмегімен сіз чекті компьютерге орнатылған құрылғы арқылы басып шығара аласыз.
Чекті тексеру кезінде кейбір жағдайларда сіз 0-ге тең соманы көре аласыз. Бұл ФДО POS-терминалда жүзеге асырылған қолма-қол ақшамен немесе банк карталарымен төлеу бойынша сомалар ғана көрсетілетіндігіне байланысты. Тауарды кредитпен, сондай-ақ Kaspi.kz немесе Sulpak.kz сайттары арқылы төлеген жағдайда ақша тікелей емес, серіктестік компаниялар арқылы түседі.
"Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі) 166-бабының 1 - тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының аумағында ақшалай есеп айырысулар міндетті түрде кассалық аппарат қолдана отырып жүргізіледі. Ақшалай есеп айырысулар деп тауарды сатып алу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету үшін қолма-қол ақша және (немесе) төлем карточкаларын пайдалана отырып есеп айырысу арқылы жүзеге асырылатын есеп айырысулар түсініледі (Салық кодексінің 165-бабының 1 тармақшасы).
Интернет-дүкенде Халық банкі арқылы несие / бөліп төлеуге қалай алуға болады?
Қадам 1. Sulpak.kz сайтында қалаған өнімді таңдаңыз
Қадам 2. «Несие туралы» түймесін басып, Халық Банкін таңдаңыз немесе өнімді себеткеқосыңыз.
Қадам 3. Байланыс мәліметтерін толтырыңыз, жеткізу әдісін таңдаңыз. «Төлем әдісі» тармағында несие немесе бөліп төлеу арқылы төлемді таңдаңыз. Халық Банкін таңдап, несиенің қалаған мерзімін көрсетіп, тапсырысты растаңыз.
Қадам 4. Тапсырысты растаңыз.
Қадам 5. Тапсырыс нөмірімен SMS хабарлама күтіңіз.
Қадам 6. Homebank қосымшасына өтіңіз. Егер сіздің қосымшаңыз болмаса, оны орнатыңыз (Play Market және App Store дүкендерінде бар) және тіркеліңіз.
Егер сізде өтініш болса, оны ашып, «Мәзір» - «Бөліп төлеу / несиедегі өнімдер» бөліміне өтіп, Sulpak дүкенін таңдаңыз. Ашылған терезеде SMS-тен тапсырыс нөмірін енгізіп, «Тексеру» түймесін басыңыз.
Қадам 7. Сіз таңдаған өнім пайда болғаннан кейін, жарна мерзімін көрсетіңіз, «Келесі» түймесін басыңыз және нысанды жеке деректеріңізбен толтырыңыз.
Қадам 8. Банктен растауды күтіңіз және сатып алуды растаңыз.
Қадам 9. Расталғаннан кейін сізге 4 сандық SMS-код келеді.
✓ Өздігінен алып кету арқылы тапсырыс жасаған кезде, тапсырыс берген кезде сіз таңдаған дүкеннен шыққан кезде растау SMS кодын жазыңыз.
✓ Жеткізілімге тапсырыс беру кезінде - тауарды тапсырыс кезінде көрсетілген мекен-жай бойынша алған кезде курьерге SMS-кодты растауды жазыңыз.
Қадам 10. Дайын! Сіздің тапсырысыңыз құрылған күннен бастап үш күн ішінде жарамды.
Бөлшек дүкендер үшін Халық банкі арқылы несие / жарна жоспарын қалай алуға болады?
Қадам 1. Sulpak дүкенінен қажетті өнімді таңдаңыз. Сатушы көмекшісі тапсырысыңызды орналастырады.
Қадам 2. Homebank қосымшасына өтіңіз. Егер сіздің қосымшаңыз болмаса, оны орнатыңыз (Play Market және App Store дүкендерінде бар) және тіркеліңіз.
Егер сізде қосымша болса, оны ашып, «Мәзір» - «Бөлшек төлемдер / несиедегі өнімдер» бөліміне өтіп, Sulpak дүкенін таңдаңыз. Ашылған терезеде SMS-тен тапсырыс нөмірін енгізіп, «Тексеру» түймесін басыңыз.
Қадам 3. Сіз таңдаған өнім пайда болғаннан кейін, жарна мерзімін көрсетіңіз, «Келесі» түймесін басыңыз және нысанды жеке деректеріңізбен толтырыңыз.
Қадам 4. Банктен растауды күтіңіз және сатып алуды растаңыз.
Қадам 5. Расталғаннан кейін сізге SMS-код келеді. Алынған кодты өтінішке енгізіңіз.
Қадам 6. Тапсырысты растау арқылы SMS күтіңіз.
Қадам 7. Дүкеннен шыққан кезде SMS-тен алынған кодты белгілеңіз.
Дайын! Өнімді алыңыз және сатып алудан ләззат алыңыз!
Дүкенде сатып алу туралы егжей-тегжейлі нұсқауларды мына жерден қараңыз:
Тауарды бөліп төлеуге немесе несиеге сатып алуға арналған өтінімнің күшін қалай жоюға болады?
Егер сіз тауарды сатып алу туралы ойыңызды өзгерткен болсаңыз, несие/бөліп төлеудің күшін жоюға болады. Сіз әлі алмаған тапсырыстардан бас тарта аласыз.
Қадам 1. Homebank-ке кіріңіз. "Шоттар" қосымша бетіне өтіңіз.
Қадам 2. "Несиелер" блогында күшін жойғыңыз келетін қарызды таңдаңыз. Әрі қарай, "Баптау" батырмасын басыңыз.
Қадам 3. "Несиені/бөліп төлеудің күшін жою" таңдаңыз. Ашылған терезеде "Жалғастыру" батырмасын басыңыз. Назар аударыңыз! Қарыз жойылғаннан кейін оны қалпына келтіру мүмкіндігі жоқ.
Интернет-дүкенде техниканы қалай алуға болады?
Қадам 1. Өнімді таңдап, өнім картасындағы «Несие бойынша» түймесін басыңыз немесе өнімді арбаға қосыңыз.
Қадам 2. Қажетті банкті және несие мерзімін таңдаңыз.
Қадам 3. Байланыс мәліметтерін толтырыңыз
Қадам 4. Қалаған жеткізу әдісін таңдаңыз.
Қадам 5. ЖСН енгізіңіз
Қадам 6. Тапсырысты растаңыз
Қадам 7. Несие бойынша және бөліп-бөліп сатып алуды растау әдістері таңдалған банкке байланысты.
✓ Егер сіз тауарды бөліп-төлеу немесе Еуразиялық банктен немесе Хоум Кредит Банкінен несие алуды шешсеңіз - өтінішіңізді алдын ала мақұлдайтын банк менеджерінің қоңырауын күтіңіз. Несие алу үшін кез-келген Сулпак дүкенінде немесе таңдаған банктің филиалында несие менеджеріне бару қажет. Толық ақпаратты мына сілтемені басу арқылы біле аласыз: Несиелеу шарттары
Қадам 8. Құжаттарды толтырғаннан кейін сізге тапсырыс нөмірі мен жеткізілім мәліметтері бар SMS-хабарлама келеді..
Қадам 9. Жеткізуді күтіңіз немесе дүкеннен шыққан кезде тапсырысыңызды алыңыз.
Бөлшек сауда дүкендерінде жабдықты қалай алуға болады?
Қадам 1. Дүкеннен қалаған өнімді таңдаңыз және сатушыға оны қарызға алғыңыз келетінін айтыңыз
Қадам 2. Сатушы сізді несие менеджерімен бірге алып жүреді, ол сіз үшін несие мерзімін таңдап, барлық сұрақтарыңызға жауап береді.
Қадам 3. Банктің мақұлдауын күтіңіз және төлем кезінде тапсырысыңызды алыңыз. Несиелеу шарттарын мына жерден таба аласыз.
"Тек онлайн" белгішесімен белгіленген тауарлар - бұл қоймадағы тауарлар және оларды үйге немесе кеңсеге жеткізу немесе қаланың дүкенінен алып кету арқылы сатып алуға болады. Алматы тұрғындары үшін тек қана жеткізу мүмкіндігі бар (өздігінен алып кету мүмкіндігінсіз).
Жеткізу мерзімі 4 күннен 20 күнге дейін және сіздің қалаңыздың Алматыдан қашықтығына байланысты. Сіздің қалаңыз үшін жеткізудің болжамды күні өнім бетінде көрсетілген.
"Менің қалама тапсырыс беру" қызметі - бұл сіздің қалаңызда жоқ тауарды сатып алу мүмкіндігі, ол сіз үшін арнайы әкелінеді. Тауар сіздің қалаңызға тапсырыстың 100% алдын ала төлемінен кейін ғана жиналып, жеткізілетін болады. Тапсырысты сіз қалаңыздағы кез-келген Sulpak бөлшек сауда дүкенінен төлей аласыз.
Жеткізу мерзімі 2 күннен 15 күнге дейін және сіздің қалаңыздың Алматыдан қашықтығына байланысты. Рәсімделген және төленген тапсырысты сіз Sulpak дүкенінен алып кете аласыз немесе біз оны тапсырыста көрсетілген мекенжай бойынша жеткіземіз.
"Тапсырыс беру" белгісімен белгіленген тауарлар - бұл сізге тапсырыс беруге және арнайы әкелуге болатын тауарлар. Өнім бетінде тапсырысқа қол жетімді ең аз партия көрсетілген. Мысалы, 2 немесе 10 дана. Тапсырыстар тек 100% алдын ала төлемнен кейін ғана өңделеді. Сіз тапсырысты сайтта немесе өз қалаңыздың Sulpak кез келген бөлшек дүкенінде қалыптастырған кезде қалаған тауарлар үшін төлем жасай аласыз.
Жеткізу мерзімі 20 күннен басталады және сіздің қалаңыздың Алматыдан қашықтығына байланысты. Сіздің қалаңыз үшін жеткізудің болжамды күні өнім бетінде көрсетілген.
Жеке кабинетке тек уәкілетті пайдаланушылар қол жетімді. Авторландыру / тіркеу үшін сілтемені басыңыз.
Жеке кабинетте сіз жасай аласыз:
• Барлық тапсырыстар тарихын қарай аласыз. Электрондық чек әр тапсырысқа қосылады, ол сатып алуды растау және қажет болған жағдайда кепілдікке, айырбастауға немесе қайтаруға өтініш беру үшін негіз болады.
• Бонустардың ағымдағы балансын, олардың әрекет ету мерзімін және бонустарды есептеу және есептен шығару тарихын көре аласыз.
• "Менің купондарым және жеңілдіктерім" бөлімінде сізде бар купондар жайлы ақпарат көрсетіледі (олардың құны, жарамдылық мерзімі және іске қосу коды).
Жеңілдік купонын қалай қолдануға болады
Интернет-дүкенде тапсырыс беру кезінде Себеткедегі арнайы өрістегіге өзіңіздің бірегей кодыңызды енгізіңіз. "Қолдану" батырмасын басыңыз және сіздің тапсырысыңыздың сомасы автоматты түрде қайта есептеледі.
Бөлшек сауда дүкенінде тапсырыс беру кезінде. Жеке кодты сатушы кеңесшісіне көрсетіңіз.
• Өз GO!Bonus-тарыңызды қосымша бонустары бар Sulpak бонустарына ауыстырыңыз.
• Жеке мәліметтеріңізді жаңартыңыз (Аты, тегі, жеткізу мекен-жайы, телефон нөмірі, электронды пошта).
• Жеткізу жайлы, Sulpak бөлшек сауда дүкендерінің немесе Интернет-дүкеннің жұмысы жайлы пікір қалдырыңыз. Сондай-ақ, шолуларыңыздың күйін қарап, бақылай аласыз..
• Өзіңіздің тілектер тізіміңізді көре аласыз.
• Көрген тауарлар тарихын көре аласыз.
Сіз біздің дүкендеріміздің мекен-жайларымен сайттың төменгі жағындағы - Пайдалы айдарында таныса аласыз!
Сатушы тұтынушының құқықтары мен заңды мүдделерін бұзған жағдайда, сіз тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы уәкілетті органға немесе тұтынушы дауларын сотқа дейін реттейтін субъектілерге келесі байланыс деректері бойынша байлынысуға немесе сотқа жүгінуге құқылысыз.
Уәкілетті орган: сілтеме бойынша өту
«Ұлттық тұтынушылар лигасы» РҚБ
Адрес: 050008, Қазақстан Республикасы, Алматы қ. Шевченко 164, 1 кеңсе.
Тел.: (727) 277-89-45, 277-83-46
Қысқа ақысыз нөмірлер: Beeline - 2518, K-Cell - 2040
E-mail: [email protected]
Сайтқа өту: www.potrebitel.kzТОО «Arena S» (Арена S), адрес: A05K8B4, Казахстан, г.Алматы, пр.Жибек Жолы, 135, 2-3 блок, 6 этаж, тел. +7 727 356 18 88
Егер сіз сатып алу үшін жеңілдік купонын алсаңыз, оны sulpak.kz сайттыныңдағы немесе бөлшек сауда дүкендеріндегі келесі сатып алуларды төлеу үшін пайдалана аласыз. Купонды жеке кабинеттен, "Менің купондарым және жеңілдіктерім" бөлімінен таба аласыз. Купонда оның номиналы, жарамдылық мерзімі және активтендіру коды туралы ақпарат көрсетіледі. Егер сіз купонмен не істеу керектігін және оны қалай дұрыс пайдалану керектігін білмесеніз, онда қарапайым және пайдалы нұсқауларды орындаңыз.
Егер сіз купонмен не істеу керектігін және оны қалай дұрыс пайдалану керектігін білмесеніз, онда қарапайым және пайдалы нұсқауларды орындаңыз.
Сайтта купонды қалай пайдалануға болады?
Сізге ұнайтын өнімді* тауып, оны себетке қосыңыз.
Сайтта сатып алуды рәсімдеңіз sulpak.kz, барлық қажетті деректерді көрсете отырып. Өзіңізге ыңғайлы төлем әдісін және жеткізуді таңдаңыз.
Себетте, арнайы өрісте бірегей купон кодын енгізіп, тапсырысыңызды растаңыз.
Дүкенде купонды қалай қолдануға болады
Купонды іске қосу және жеңілдік алу үшін купон кодын сатушы-консультантқа көрсетіңіз.
*Купонды белгілі бір тауарларға пайдалануға болады
Сыйлық карталары туралы ақпаратты сайттың төменгі жағынан - Пайдалы айдарынан таба аласыз! Немесе келесі сілтемеге тікелей өтіңіз Сыйлық картасы туралы ақпарат
Sulpak сайтында шынайы пікірді қалдыру арқылы, сіз «өзіңіз сатып алыңыз - басқа біреуге сатып алуға көмектесіңіз» деген қағиданы ұстанасыз! Сіздің сатып алынған өнімді пайдалану тәжірибеніз, оның оң және теріс жақтарын сипаттау туралы пікіріңіз, сондай-ақ жеке ұсыныстарңыз әлеуетті сатып алушыларға өнімді таңдауды жеңілдетуге көмектеседі.
Қадам 1. Өнім картасының астында орналасқан “Пікірлер” блогын тауып, “Пікір жазу” түймесін басыңыз.
Қадам 2. Пікірлер бөліміндегі “Пікір жазу” түймесін басыңыз.
Қадам 3. Сайтқа кіріңіз немесе авторизациясыз пікір қалдырыңыз*.
Қадам 4. Сатып алған затыңызды 1-ден 5 жұлдызға дейін бағалаңыз, өз атыңызды жазыңыз және оның артықшылықтары мен кемшіліктерін жазыңыз.
Қадам 5. Тауарға егжей-тегжейлі пікір жазыңыз. Өзіңізді екі сөзбен шектемеңіз - сіздің пікіріңіз басқа сатып алушыға қалаған өнімді таңдауда қателіктер жібермеуге көмектеседі. “Пікір қалдыру” батырмасын басыңыз.
Қадам 6. Дайын! Сіздің пікіріңіз қабылданды және қарастырылуға жіберілді.
Назар аударыңыз! Пікірде сыртқы сілтемелер, жарнамалар, қорлау сөдері болмауы керек, әйтпесе ол жойылады.
Егер ақпарат сатып алынған тауарға байланысты пікір болмаса немесе пікір тиісті бетте қалмаса, компания “Пікірлер” қосымша парағында пайдаланушы қалдырған ақпаратты өңдеуге құқылы.
Сіз тапсырысыңызды WhatsApp арқылы +77083757055 нөміріне тапсырыс берген кезде тапсырыс нөмірін және көрсетілген телефон нөмірін көрсету арқылы жібере аласыз. Біз статусыңызды тексереміз және сізге хабарласымыз.
Сонымен қатар, Сіз пікірді Жеке кабинетте қалдыра аласыз.
Қадам 1. Сайтқа кіріңіз немесе сілтеме бойынша тіркеліңіз.
Қадам 2. Жеке кабинетте "Пікірлер кітабы" бөліміне өтіңіз.
Қадам 3. Пікір қалдыру үшін сізге қажет бөлімді таңдаңыз.
Қадам 4. Автоматты толтырылған мәліметтерді тексеріп, пікір жазыңыз және “Пікірді жіберу” түймесін басыңыз.
Қадам 5. Дайын! Пікір барлық құзыретті қызметкерлерге жіберіледі. Біз сіздің өтінішіңізді міндетті түрде қарастырамыз және сізбен хабарласамыз.