Радиатор основной Gerat DO-103/2R

Тауардың коды: 462783
0 пікірлер
Сатылымда жоқ в Алматыда
Негізгі сипаттамалар
Бренд
Үйлесімділік
Daewoo - Espero - KLEJ_с 1992 по 1997_1.5i_Бензин_Авт.+Мех._A/C "+/-"Daewoo - Espero - KLEJ_с 1992 по 1997_1.8i_Бензин_Авт.+Мех._A/C "+/-"Daewoo - Espero - KLEJ_с 1992 по 1997_2.0i_Бензин_Авт.+Мех._A/C "+/-"
Материалы
Алюминий
OEM нөмірі
96143947, 96182648
Өндіруші ел
Ерекшеліктері
Бачок без склеек или спаек разных частей
Автомобиль маркасы
Daewoo
Espero

Важный элемент кондиционирования

Радиатор кондиционера отвечает за бесперебойный теплообмен жидкости кондиционера с окружающей средой. Система кондиционирования работает так: хладагент получает тепло из воздуха в салоне и расходует его, чтобы испариться. Этот пар сжимают, и выделившееся тепло радиатор выводит к уличному воздуху. А сжатый хладагент снова превращается в жидкость, таким образом все возвращается к исходному состоянию. Такой принцип работы делает радиатор кондиционера одним из важнейших узлов системы кондиционирования. Его задача, проще говоря, выводить все тепло в окружающую среду. Эту задачу он выполняет и при движении, и во время остановки.

Қасиеттері

Негізгі сипаттамалар

Үйлесімділік
Daewoo - Espero - KLEJ_с 1992 по 1997_1.5i_Бензин_Авт.+Мех._A/C "+/-"Daewoo - Espero - KLEJ_с 1992 по 1997_1.8i_Бензин_Авт.+Мех._A/C "+/-"Daewoo - Espero - KLEJ_с 1992 по 1997_2.0i_Бензин_Авт.+Мех._A/C "+/-"
Материалы
Алюминий
OEM нөмірі
96143947, 96182648
Өндіруші ел
Ерекшеліктері
Бачок без склеек или спаек разных частей

Өлшемдері мен салмағы

Қалыңдығы
26 мм
Биіктігі
550 мм
Ені
115 мм

Кепілдік және сервис

Кепілдік
12 ай.
*Осы бетте ұсынылған барлық функционалдылық, техникалық сипаттамалар және өнім туралы басқа ақпарат, оның ішінде өнімнің пайдалы қасиеттері, оның дизайны, құны, компоненттері, өнімділігі, қол жетімділігі және мүмкіндіктері туралы деректерді өндіруші қосымша ескертусіз немесе ешқандай міндеттеме қабылдамай өзгерте алады

Важный элемент кондиционирования

Радиатор кондиционера отвечает за бесперебойный теплообмен жидкости кондиционера с окружающей средой. Система кондиционирования работает так: хладагент получает тепло из воздуха в салоне и расходует его, чтобы испариться. Этот пар сжимают, и выделившееся тепло радиатор выводит к уличному воздуху. А сжатый хладагент снова превращается в жидкость, таким образом все возвращается к исходному состоянию. Такой принцип работы делает радиатор кондиционера одним из важнейших узлов системы кондиционирования. Его задача, проще говоря, выводить все тепло в окружающую среду. Эту задачу он выполняет и при движении, и во время остановки.

Сатып алушылардың пікірлері

Өз пікіріңізді жазыңыз

Жеке деректерді толтыру арқылы пікір қосыңыз немесе алдымен сайтқа кіріңіз,содан кейін ақпарат автоматты түрде профильден алынады.  Кіру

Жалпы рейтинг

5.0
Сіздің атыңыз *
Поле обязательно
Тауарды ұсынасыз ба?
Артықшылықтары
Кемшіліктері
Сіздің пікіріңіз
Ссылка на видео с Youtube
Видео қосу
Бейнеге екі данадан артық емес сілтемелер қабылданады
Добавить фотографии
Көлемі 2 мб аспайтын және саны үш данадан аспайтын файлдар қабылданады   Жүктеу үшін, файлдарды мұнда сүйреңіз...
немесе мұнда басыңыз..
Сіздің пікіріңіз сақталды және сәйкес өңделеді

Толық модерация ережелері